Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 139180

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu,
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • planuje i organizuje pracę Oddziału Zakupów i Obsługi Urzędu
  • nadzoruje i organizuje prace związane z zakupami, dystrybucją, przemieszczaniem i likwidacją mienia ruchomego Urzędu
  • nadzoruje wykonywanie prac w wykonywaniu bieżących napraw oraz konserwacji
  • nadzoruje realizację przeglądów okresowych i gwarancyjnych budynków będących w trwałym zarządzie Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
  • planuje i nadzoruje bieżące remonty w obiektach biurowych Urzędu
  • prowadzi sprawy z zakresu zamówień publicznych na dostawy i usługi do 130 000 zł netto (w tym prowadzi negocjacje z potencjalnymi dostawcami i wykonawcami lub sporządza zapytania ofertowe)
  • prowadzi sprawy z zakresu gospodarki nieruchomościami użytkowanymi przez Urząd

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne, techniczne lub zarządzanie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość kodeksu cywilnego księga I,II i III
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • umiejętność negocjowania
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa