Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140332

Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca na parterze, zagrożenie korupcją, wystąpienia publiczne, reprezentowanie Urzędu na zewnątrz, zagrożenie korupcją, praca związana z obsługą klienta, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, bariery architektoniczne: zainstalowana winda, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami, brak oznaczeń dla osób niewidomych, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

Zakres zadań

  • Realizuje zadania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • Nadzoruje zadania realizowane przez podległych pracowników
  • Koordynuje prace związane z realizacją zadań organizacyjnych oddziału, w tym dotyczące planowania, monitorowania i rozliczania procesu inwestycji
  • Nadzoruje przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Koordynuje planowanie, rozliczanie i monitorowanie planu wydatków budżetowych biura w zakresie inwestycji
  • Koordynuje zadania związane z opracowaniem planu finansowo-rzeczowego budżetu dysponenta III stopnia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze remontów i inwestycji publicznych
  • Znajomość ustaw: Prawo budowlane; o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; Prawo zamówień publicznych; o finansach publicznych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Umiejętność: obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Kompetencje kierownicze: planowanie i myślenie strategiczne, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa