Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 140997

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym, z zastrzeżeniem możliwości pracy poza godzinami pracy Urzędu oraz w dni wolne, w szczególnych sytuacjach związanych z realizacją niektórych zadań,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • oznaczenia dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • Planuje, organizuje i kieruje pracą Oddziału oraz sprawuje nadzór merytoryczny nad zadaniami realizowanymi przez podległych pracowników,
  • Określa priorytety oddziału dotyczące prowadzonej polityki informacyjnej, medialnej i promocyjnej Wojewody oraz kierownictwa Urzędu, w szczególności w zakresie planowania i przygotowania konferencji prasowych, briefingów, bieżących komunikatów dla mediów, opracowań projektów odpowiedzi na pytania dziennikarzy. Nadzoruje organizację konferencji prasowych, briefingów oraz innych spotkań Wojewody i kierownictwa Urzędu z dziennikarzami,
  • Nadzoruje monitorowanie przez pracowników oddziału publikacji prasowych, audycji radiowych, programów telewizyjnych i materiałów rozpowszechnianych w środkach masowego przekazu oraz nadzoruje przygotowywanie informacji dla kierownictwa Urzędu o reakcjach społeczeństwa i mediów odnośnie efektów działania Wojewody, Urzędu i administracji rządowej w województwie,
  • Nadzoruje aktualizowanie zawartości strony internetowej Urzędu oraz profili Urzędu w mediach społecznościowych, a także zawartości Biuletynu Informacji Publicznej LUW w Lublinie,
  • Nadzoruje i monitoruje proces przygotowania odpowiedzi na wpływające do Urzędu wnioski o udostępnienie informacji publicznej lub odmowy udzielenia informacji publicznej albo umorzenia postępowania o udostępnienie informacji publicznej,
  • Przygotowuje niezbędną dokumentację kadrową związaną z pełnieniem nadzoru nad podległymi stanowiskami pracy, występuje z wnioskami do Dyrektora Biura w sprawach osobowych dotyczących podległych pracowników,
  • Pełni nadzór nad dokumentowaniem wydarzeń z udziałem Wojewody i Wicewojewodów Lubelskich, a także ich rejestracją audiowizualną, przygotowywaniem serwisu fotograficznego i archiwizowaniem zdjęć.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat pracy w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze komunikacji społecznej / public relations,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz rozporządzeń wydanych na ich podstawie,
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: wysoka komunikatywność, umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność, umiejętność ustalania priorytetów oraz jednoczesnego koordynowania wielu zadań,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Kompetencje językowe i umiejętność redagowania tekstów o różnej stylistyce, w szczególności tekstów o charakterze informacyjnym,
  • Odporność na stres,
  • Asertywność i umiejętność argumentowania oraz negocjowania,
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresogennych i pod presją czasu,
  • Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa