Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Zamość
Ogłoszenie o naborze Nr 140976

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • Organizuje, kieruje i nadzoruje pracę Oddziału, a w szczególności: nadzoruje prowadzone postępowania administracyjne, ujednolica stosowane procedury postępowania, określa kierunki samokształcenia specjalistycznego oraz współdziała z innymi jst w zakresie orzecznictwa dot.gospodarki nieruchomościami i odszkodowań związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF; w szczególności dokonuje analizy projektów rozstrzygnięć w indywidualnych sprawach przed podpisaniem oraz nadzoruje proces wydawania rozstrzygnięć w zakresie zadań realizowanych przez Oddział,
  • Samodzielnie prowadzi postępowania administracyjne w I instancji, przygotowuje projekty decyzji i postanowień w zakresie odszkodowań za nieruchomości wywłaszczone (przejęte) oraz za ograniczenia praw do nieruchomości w związku z realizacją celów publicznych związanych z inwestycjami infrastrukturalnymi m.in. w zakresie: POIiŚ, FEnIKS, CEF, gospodarki nieruchomościami oraz w sprawach komunalizacji i uwłaszczania państwowych osób prawnych. Rozpatruje skargi dotyczące zadań/działalności starostów oraz innych organów w sprawach należących do zadań zleconych z zakresu administracji rządowej. Opracowuje projekty decyzji w trybach nadzwyczajnych wynikających z procedury administracyjnej, w celu weryfikacji rozstrzygnięć. Współuczestniczy w prowadzeniu postępowań administracyjnych w II instancji (odwołania i zażalenia) oraz opracowuje projekty odpowiedzi na skargi kierowane do wojewódzkiego sądu administracyjnego,
  • Załatwia sprawy osobowe pracowników Oddziału w celu realizacji przez pracodawcę obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy,
  • Przeprowadza kontrole z zakresu nadzoru sprawowanego przez Oddział w stosunku do starostów wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej w celu sprawdzenia poprawności realizacji zadań pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności oraz wyeliminowania nieprawidłowości, jak również ujednolicenia stosowanych procedur i zasad.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 4 lat pracy w administracji lub powyżej 1 roku w obszarze związanym z orzecznictwem w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną oraz przepisów wykonawczych do ww. usta
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: skuteczna komunikacja, umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wiedza w zakresie wyceny nieruchomości,
  • Asertywność,
  • Umiejętność przekonywania,
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, w tym korzystania z orzecznictwa sądowego.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa