Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 141672

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie Urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca z klientem.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • kieruje pracą oddziału i nadzoruje realizację merytorycznych zadań wykonywanych przez podległych pracowników w celu zapewnienia prawidłowości, terminowości i odpowiedniej jakości wykonywania zadań,
  • realizuje zadania wynikające z programów rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” i „Pierwszy dzienny opiekun w gminie”, w celu prawidłowej realizacji programów i zadań,
  • realizuje zadania wynikające z programów wspierania osób niepełnosprawnych i ich rodzin przyjętych na podstawie ustawy o Funduszu Solidarnościowym, w celu prawidłowej realizacji programów i zadań,
  • realizuje zadania wynikające z programu „Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024–2027", w celu prawidłowej realizacji programów i zadań,
  • przygotowuje niezbędną dokumentację kadrową związaną z pełnieniem funkcji bezpośredniego przełożonego stanowisk pracy w oddziale, występuje z wnioskami do Dyrektora Wydziału w sprawach osobowych dotyczących podległych pracowników, w celu zapewnienia możliwości realizacji ustawowych zadań pracodawcy względem zatrudnionych pracowników.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w kierowaniu pracą zespołu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o Funduszu Solidarnościowym, uchwały Rady Ministrów w sprawie ustanowienia rządowego programu "Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027" oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość treści programów: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch 2022–2029”, Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie, Program „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego, Program „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz Program „Centra opiekuńczo-mieszkalne".
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
  • Skuteczna komunikacja
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres
  • Doświadczenie w zarządzaniu realizacją projektów i programów
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa