Kierownik oddziału
Archiwum Państwowe w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Pułtusk
Ogłoszenie o naborze Nr 142293
Warunki pracy
Praca biurowa, stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek nie jest dostosowany
dla potrzeb osób niepełnosprawnych, w budynku brak wind, dostęp do pięter wyłącznie wąskimi schodami. Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku. Kontakt z kurzem mogący powodować alergie.
Zakres zadań
- Kieruje i organizuje pracę komórki organizacyjnej
- Administruje zajmowanym obiektem Oddziału w zakresie stanu technicznego, zabezpieczenia antywłamaniowego, ppoż, bhp
- Opracowuje plany i sprawozdania z działalności komórki organizacyjnej oraz ustala plany działań pracowników i kontroluje ich wykonanie
- Wydaje zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz nadzoruje działalność kontrolną oddziału, w tym terminy wykonywanych kontroli, sprawdza protokoły kontroli, ekspertyzy i zalecenia pokontrolne, nadzoruje terminy wykonania zaleceń pokontrolnych, zgłasza propozycje jednostek organizacyjnych, w których mogą być wytwarzane materiały archiwalne
- Inicjuje i uczestniczy w przedsięwzięciach popularyzatorskich i edukacyjnych
- Kieruje działaniami związanymi z tworzeniem ewidencji zasobu oraz jego opracowaniem
- Nadzoruje i uczestniczy w procesie zgodnego z prawem udostępniania materiałów archiwalnych poprzez wydawanie wierzytelnych kopii, odpisów i wypisów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie obsługi pakietów biurowych
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Umiejętność kierowania zespołem
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość jęz. rosyjskiego oraz jęz. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Zobacz podobne oferty
Warunki pracy - Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego, - Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, - Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, stanowisko pracy wyposażone jest w...
Dodano: 2024-08-14
Warunki pracy W siedzibie urzędu pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie urzędu oraz poza nim. Większość...
Dodano: 2024-06-04
Warunki pracy praca biurowa, praca w siedzibie urzędu i w terenie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) zagrożenie korupcją, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, brak...
Dodano: 2023-08-18