Kierownik oddziału
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 144553
Warunki pracy
- Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
- Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Oświetlenie dzienne i sztuczne,
- Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów,
- Warunki w zakładach kontrolowanych mogą nie być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Koordynowanie, nadzór i organizacja stanowiska pracy Oddziału w zakresie powierzonym przez Dyrektora Wydziału.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym procesem planowania (dot. przeprowadzania kontroli) i realizacją terminową zadań. Monitorowanie planu kontroli i wykonania.
- Rozliczanie z pracy podległych pracowników realizujących zadania w zakresie powierzonych im zadań dotyczących spraw społecznych – nadzoru i kontroli.
- Ustalanie zakresu i formy współpracy wojewody z podmiotami niepublicznymi w celu zapewnienia sprzyjających warunków dla rozwoju III sektora i wsparcia pomocy instytucjonalnej. Nadzór nad prowadzaniem spraw związanych ze zlecaniem zadań z zakresu pomocy społecznej w drodze umowy organizacjom pozarządowym, osobom prawnym i jednostkom organizacyjnym działającym na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP, stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz gwarancji wolności sumienia i wyznania.
- Ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
- Opracowanie założeń do procesów nadzoru i kontroli.
- Ustalanie sposobu wykonywania zadań związanych z realizacją resortowych i rządowych programów wynikających z ustawy o pomocy społecznej.
- Współpracowanie z Dyrektorem Wydziału w celu jednolicenia obowiązujących w Oddziale metodyk pracy podległych zespołów dla uzyskania jak najlepszych wyników pracy zespołów kontrolujących.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketingdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów prawa z zakresu pomocy społecznej, w szczególności dotyczących nadzoru i kontroli w pomocy społecznej;
- znajomość ustaw: kpa, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych; ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o osobach starszych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, rozporządzenia w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skargi wniosków oraz aktów wykonawczych do wskazanych ustaw;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność komunikacji w mowie i piśmie, umiejętność podejmowania decyzji, otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków Budowanie i nawiązywanie partnerskich relacji z klientem i współpracownikami Organizacja i nadzór pracy zespołu liczącego ok. 100 osób Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych Planowanie zadań i ich...
Dodano: 2024-11-08
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w...
Dodano: 2024-11-08
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu konieczność poruszania się po terenie urzędu w celi przekazania lub odebrania dokumentów...
Dodano: 2024-10-31