Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Kierownik Oddziału ds. Kierowania Dyspozytornią Medyczną w Wydziale Zdrowia
Kierownik Oddziału ds. Kierowania Dyspozytornią Medyczną w Wydziale Zdrowia
Ogłoszenie numer: 8374200, z dnia 2023-07-13
Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 123524 / 06.07.2023
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 123524 / 06.07.2023
Kierownik Oddziału ds. Kierowania Dyspozytornią Medyczną w Wydziale Zdrowia
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 73/23
Opis stanowiska
Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1
Status - nabór w toku
Miejsce pracy - ul. Wiśniowa 13a oraz Al. Niepodległości 16/18
Ważne do - 27 lipca 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze - od 9500,00 zł do 9800,00 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
Osoba na tym stanowisku:
- Opracowuje szczegółowy sposób funkcjonowania dyspozytorni medycznej, z uwzględnieniem zapewnienia ciągłości jej funkcjonowania oraz organizacji pracy dyspozytorów medycznych
- Opracuje plan postępowania w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej przyjmowanie i obsługę powiadomień o zdarzeniach i zgłoszeń alarmowych na podstawie wytycznych, o których mowa w art. 25a ust. 4 ustawy o PRM
- Nadzoruje pracę dyspozytorów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu przeprowadzania rozmów, decyzji podejmowanych w zakresie dysponowania oraz odmów zadysponowania zespołów ratownictwa medycznego, obsługi zdarzeń, w tym zdarzeń z dużą liczbą poszkodowanych
- Przygotowuje, weryfikuje i aktualizuje wykazy i opracowania niezbędne podczas realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych
- Dokonuje oceny sposobu realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych na podstawie formularza oceny pracy dyspozytora medycznego, uwzględniającego kryteria oceny pracy dyspozytora medycznego, o których mowa w art.27a ust. 2 pkt 5 ustawy o PRM
- Opracowuje plany i sprawozdania finansowe dotyczące funkcjonowania dyspozytorni medycznej
- Nadzoruje realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego dyspozytorów medycznych
- Podejmuje działania organizacyjno-planistyczne w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych stanowisk w dyspozytorni medycznej
- Udostępnia w imieniu Wojewody Wielkopolskiego dane z SWD PRM podmiotom uprawnionym
współpracuje z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia spójności i właściwej koordynacji działań związanych ze zdarzeniami i zgłoszeniami alarmowymi - Udziela odpowiedzi na skargi dotyczące funkcjonowania dyspozytorni medycznej
Wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe - ukończone co najmniej studia pierwszego stopnia na kierunku pielęgniarstwo i posiadanie kwalifikacji wymaganych dla pielęgniarki systemu lub uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego licencjata wymaganego dla ratownika medycznego (zgodnie z art. 25b ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego
- Znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz aktów wykonawczych do ustawy
- Znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy o działalności leczniczej
- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość Systemu Wspomagania Dowodzenia PRM
- Umiejętność sporządzania analiz z wykorzystaniem środowiska MS Excel oraz precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów
- Dobra organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
- Umiejętność analitycznego podejścia do problemów
- Dobra organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
- Asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem
- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywność
- Dynamiczne podejście do zadań
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek stażowy
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne
- Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
- Możliwość otrzymania dofinansowania do kart sportowych
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych i radiowych
- Zadania wykonywane w siedzibie Dyspozytorni Medycznej (ul. Wiśniowa 13a) oraz w siedzibie Urzędu (al. Niepodległości 16/18)
- Konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku przy ul. Wiśniowej 13a oraz na V piętrze budynku przy Al. Niepodległości 16/18
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
- Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- Pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/oswiadczenia_dla_kandydatow_do_pracy_w_wuw.pdf
- APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
- Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo.Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Weryfikacja formalna ofert
- Test wiedzy
- Test kompetencji kierowniczych
- Rozmowa kwalifikacyjna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków Budowanie i nawiązywanie partnerskich relacji z klientem i współpracownikami Organizacja i nadzór pracy zespołu liczącego ok. 100 osób Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych Planowanie zadań i ich...
Dodano: 2024-11-15
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w...
Dodano: 2024-11-15
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w...
Dodano: 2024-11-08