Kierownik oddziału zamiejscowego
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
- praca w pozycji siedzącej, wymuszonej,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na VI piętrze w budynku Delegatury Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnobrzegu, ul. 1 Maja 4a. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w 2 windy do X piętra. Jedna z wind posiada sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennej toalety, zlokalizowanej w suterenach budynku. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- kieruje oddziałem zamiejscowym Wydziału; czuwa nad pełnym i efektywnym wykorzystywaniem przez pracowników Delegatury czasu pracy, podejmuje działania prowadzące do poprawy jakości pracy, wykonuje inne czynności kierownicze w stosunku do podległego zespołu pracowniczego, w tym związanych z korzystaniem z funduszu świadczeń socjalnych,
- sprawuje nadzór nad całokształtem zadań wykonywanych przez pracowników archiwum zakładowego Delegatury w Tarnobrzegu,
- realizuje zadania w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych, w tym dotyczących: gospodarowania mieniem Urzędu, prawidłowego utrzymania obiektów Delegatury, dokonywania zakupów i wydatków na rzecz Delegatury, świadczenia usług przez jednostki zewnętrzne, prowadzenia spraw związanych z gospodarką lokalami w budynkach Delegatury,
- przedkłada dyrektorowi Wydziału propozycje dotyczące zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związane z bieżącym utrzymaniem Delegatury.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w innych jednostkach organizacyjnych finansowanych ze środków publicznych lub organach kontroli państwowej – powyżej 4 lat,
- znajomość przepisów ustaw: Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, o zasobie archiwalnym i archiwach, o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o zasadach zarządzania mieniem państwowym,
- Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Posiadanie kompetencji kierowniczych,
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe