Kierownik Projektu (branża Call Center)
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu.
Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Praca z ludźmi daje Ci ogromną satysfakcję? Wysoko cenisz samodzielność i niezależność w podejmowaniu decyzji? Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi "TAK", umów się z nami na rozmowę.
Kierownik Projektu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Będziesz odpowiedzialny za:
- zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie,
- współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych,
- wdrażanie rozwiązań mających na celu wzrost efektywności realizowanego projektu,
- wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów jakościowych,
- analizowanie i raportowanie wyników zespołu.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- wykształcenie wyższe,
- znakomite zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność,
- optymizm, pozytywna energia, ambicja, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
- wysoka kultura osobista oraz znakomite zdolności interpersonalne,
- nastawienie na realizację celów, skuteczność oraz konsekwencja w działaniu,
- postawa budująca pozytywną atmosferę w zespole,
- umiejętność szybkiej analizy sytuacji oraz krzepkie rozwiązywanie problemów,
- nieograniczone wykorzystanie podstawowych narzędzi w MS Office,
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + system motywacyjny,
- interesującą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjemnej atmosferze,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji.
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska aktywne pozyskiwanie nowych klientów zarządzanie projektami dla nowo pozyskanych klientów od etapu planowania, aż po końcowe odebranie : budżet, zakres, plan i czas pracy przygotowywanie ofert handlowych dla klientów...
Dodano: 2023-08-23
Jeśli posiadasz: biegłą znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego wysokie zdolności interpersonalne i analityczne bardzo dobrą organizację pracy własnej i w zespole wysoką motywację wykształcenie wyższe Będziesz doskonalił/a...
Dodano: 2023-03-17
Kierownik Projektu (branża Call Center)
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
śląskie
Będziesz odpowiedzialny za: zarządzanie zespołem liderów i konsultantów pracujących na projekcie, współpraca z pozostałymi działami w celu zapewnienia optymalnej realizacji założeń biznesowych, wdrażanie rozwiązań mających na celu...
Dodano: 2023-02-21