Kierownik punktu odbioru zamówień sklepu internetowego
Firma Hebelkraft to nowoczesny sklep internetowy z częściami samochodowymi.
Obecnie owa branża dynamicznie się rozwija, co pozwala nam osiągać doskonałe wyniki.
Praca w szybko rozwijającej się firmie pozwala pracownikom podnosić swój profesjonalizm i w krótkim czasie robić postępy w karierze.
W 2022 roku otworzyliśmy przedstawicielstwa w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Berlinie. W tym roku planujemy otworzyć co najmniej 12 nowych oddziałów.
Szanujemy każdego kandydata i cenimy każdego pracownika.
Kierownik punktu odbioru zamówień sklepu internetowego
Miejsce pracy: Łódź, Widzew
Zadania:
- Kierowanie zespołem, kontrola oddziału i zespołu.
- Zapewnienie ciągłej pracy przyjęcia towarów od dostawców; z magazynów.
- Pakowanie, wysyłka towarów.
- Praca z kasą fiskalną oraz gotówką.
- Terminowa obsługa klienta.
- Przewidywany jest 3-miesięczny okres próbny
Wymagania:
- Doświadczenie - od 3 lat (od roku na stanowisku kierownika, przedstawiciela handlowego w zakresie części samochodowych, kierownika średniego szczebla, starszego zmiany).
- Doświadczenie w branże motoryzacyjnej - preferowane w częściach samochodowych, handlu.
- Prawo jazdy kategorii B; własny samochód.
- Znajomość języka rosyjskiego mile widziana.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność współpracy i zarządzania zespołem.
- Znajomość asortymentu części zamiennych.
- Znajomość księgowości w zakresie dokumentacji podstawowej.
- Odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność, pracowitość, orientacja na wynik.
Oferujemy:
- Pracę w Firmie międzynarodowej w branży motoryzacyjnej.
- Stabilne warunki współpracy.
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w renomowanej i prężnie rozwijającej się firmie motoryzacyjnej.
- System wynagrodzeń: wynagrodzenie podstawowe plus comiesięczne premie standardowe,
- premia logistyczna, inne regularne premie, jeśli występują.
- Pracę w biurze, możliwe wyjazdy na spotkania biznesowe.
- Grafik pracy: 5/2 09:00-18:00, dni wolne - sob., niedz.
Zobacz podobne oferty
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-11
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: 2024-11-09
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04