Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Rozwoju Sieci Sprzedaży - Centra Elektryczne

Kierownik Rozwoju Sieci Sprzedaży - Centra Elektryczne


WBS Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów dla branż technologicznych oraz produkcyjnych. Wspierając prestiżowe projekty w Polsce i za granicą, oferujemy naszym Kandydatom atrakcyjne oferty pracy dające możliwość rozwoju zawodowego i realizacji indywidualnych planów życiowych.

 

Obecnie dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Rozwoju Sieci Sprzedaży - Centra Elektryczne

Miejsce pracy: woj. podlaskie

 

Opis stanowiska pracy / zadania:
  • Tworzenie i realizacja strategii rozwoju Centr Elektrycznych.
  • Zarządzanie, koordynacja oraz rozwój sieci sprzedaży (teraz 5 oddziałów + kolejne w planach).
  • Zarządzanie zespołem ok 20 pracowników z tendencją do wzrostu:
    • Rozwój podległego Zespołu, budowanie kompetencji, zarządzanie talentami.
    • Motywacja zespołu, wyznaczanie mierzalnych celów oraz ich egzekwowanie.
    • Bieżące szkolenia pracowników w zakresie standardów jakości i sprzedaży.
    • Standaryzacja procesów.
    • Tworzenie Projektów Działowych.
    • Badanie Tajemniczego klienta.
  • Realizacja polityki sprzedaży (plany sprzedażowe i marżowe).
  • Realizacja i monitorowanie celów/ wskaźników sprzedażowych – podejmowanie decyzji w oparciu o dane.
  • Tworzenie, wdrażanie i weryfikacja standardu obsługi klienta.
  • Nadzór nad akcjami marketingowymi, wprowadzanie i rozwój nowych produktów oraz rozwój komunikacji np. Newsletter, Social Media, www (jako przełożony Specjalisty ds. Rozwoju i Marketingu).
  • Koordynacja otwierania nowych działów, remontów.
  • Monitorowanie działań konkurencji.
  • Nadzór nad realizacją audytów wewnętrznych dotyczących rozwoju sieci.
Wymagania:
  • Minimum 3 lata na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii i sieci sprzedaży.
  • Prawo jazdy kat. B, mobilność.
  • Akwizycja (zdobywanie nowych klientów).
  • Retencja (utrzymanie stałych klientów).
  • Stawianie celi, planowanie i konsekwencja (Cel -> Wynik -> Kaizen).
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, skrupulatność, orientacja na wynik.
  • Umiejętność budowania silnego, zmotywowanego zespołu.
  • Budowanie długotrwałych relacji.
  • Znajomość rynku i konkurencji.
  • Proaktywność, ciągła chęć doskonalenia.
Pracodawca oferuje:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Umowa o pracę.
  • Premia od realizacji celów (do ustalenia).
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód).

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: ”Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Administratora, którym jest firma WBS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Grochowa 7, z przeznaczeniem do wykorzystania ich w celu realizacji obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacji dla podmiotów współpracujących z Administratorem. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej Administratora zamieszczonej na witrynie internetowej pod adresem https://www.wbspraca.pl/pl/polityka-prywatnosci

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa