Kierownik Salonu Odzieżowego
Ogłoszenie numer: 9452386, z dnia 2025-02-07
Klient portalu Praca.pl
Producent ekskluzywnej odzieży damskiej zatrudni na stanowisko:
Kierownik Salonu Odzieżowego
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum Handlowe
Opis stanowiska
- odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie salonu
- efektywne zarządzanie salonem i kierowanie podległym zespołem
- realizacja założonych budżetów i kontrola wskaźników
- profesjonalna obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i komunikacji w salonie
- dbałość o profesjonalną ekspozycję towaru i wizerunek salonu
- przygotowywanie raportów i współpraca z innymi salonami oraz z centralą
- dbałość o wizerunek marki na rynku lokalnym
- obsługa systemu kasowego i komputera
- planowanie grafików
Wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sklepem oraz personelem
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- entuzjazm oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- umiejętność motywowania pracowników
- wysoki standard obsługi klienta
- kreatywność i pasjonowanie się modą
- umiejętność czytania i analizowania raportów sprzedażowych
- dynamizm w działaniu otwartość i komunikatywność
- wykształcenie minimum średnie lub wyższe
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka obcego będą dodatkowymi atutami
Oferujemy
- umowa o pracę – cały etat
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym
- poznanie zaawansowanych standardów pracy w ekskluzywnym salonie odzieżowym
- stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)
- miłą atmosferę w zgranym zespole
- pakiet szkoleń
- zniżki na firmowe produkty
- elastyczny czas pracy
- kawa/herbata
- spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o...
Dodano: dzisiaj
- odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie standardów w sklepie;- przestrzeganie procedur;- dbanie o rozwój biznesu-sprzedaż i marża;- odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;- odpowiedzialność za jakość i...
Dodano: dzisiaj
Zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań). Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych. Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości...
Dodano: dzisiaj