Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Sklepu

Kierownik Sklepu



MAK-CHEMIA jest siecią sklepów oferujących materiały budowlane i chemię gospodarczą operującą na terenie Polski północnej.

Poszukujemy obecnie kandydata
 na stanowisko:


Kierownik Sklepu

Miejsce pracy: Elbląg

Zadania:
  • koordynowanie i organizowanie pracy sklepu,
  • zarządzanie zespołem wdrażanie, motywowanie i zapewnianie rozwoju,
  • dbanie o zatowarowanie sklepu,
  • nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta,
  • nadzór i realizacja przyjętej polityki ekspozycji towaru i oznaczeń cenowych,
  • monitorowanie wskaźników handlowych, w szczególności takich jak: zaawansowanie realizacji planu sprzedaży oraz marży, rotacja towarów handlowych, wiekowanie i wielkości zapasów handlowych, wyników osiąganych dla poszczególnych grup produktowych lub asortymentowych, spływu należności, udziału w obrocie należności przeterminowanych, realizacji planów zakupowych oraz działań podejmowanych przy współpracy z dostawcami,
  • współpraca z kierownikami poszczególnych punktów handlowych, kupcami, personelem finansowo-księgowym oraz służbami handlowymi dostawców Spółki w celu sprawnej realizacji celów,
  • negocjacje z klientami i dostawcami w celu optymalizacji warunków handlowych oraz nadzór nad ich realizacją w tym wspólnych działań marketingowych i sprzedażowych,
  • inicjowanie i kontrola działań zapewniających sprzedaż,
  • zapewnienie zysku poprzez kontrolę kosztów i zapobieganie stratom.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum 4-letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży DIY,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
  • biegłość w posługiwaniu się pakietem MS Office,
  • wiedza na temat rynku, marketingu, zachowań konsumenckich i mechanizmów promocyjnych.
Oczekujemy:
  • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem,
  • doświadczenie w sprzedaży detalicznej sektora DIY,
  • umiejętności ustalania priorytetów w zależności od potrzeb,
  • umiejętności planowania i radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
  • rozwiniętych zdolności sprzedażowych i umiejętności zarządzania biznesem z uwzględnieniem aktualnych trendów,
  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki,
  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności,
  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119).
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa