Kierownik Sprzedaży w Segmencie Dystrybucji
Kierownik Sprzedaży w Segmencie Dystrybucji
Obszar działania: rynek: część województw wielkopolskiego, lubuskiego i dolnośląskiego
Forma współpracy: Umowa o pracę
Wymagania na stanowisku
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu workowanego i chemii budowlanej na rynku tradycyjnym;
- Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
- Nawiązywanie i zarządzanie relacjami w celu utrzymania długofalowej współpracy z aktualnymi Klientami oraz rozwój nowego portfolio Klientów;
- Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji) oraz inicjowanie na tej podstawie działań mających na celu utrzymanie i rozwój wartościowych klientów oraz dostosowanie oferty firmy do sytuacji rynkowej;
- Minimalizacja poziomu należności od pozyskanych i obsługiwanych klientów;
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
Wymagania formalne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – minimum 1 rok;
- Doświadczenie w sprzedaży B2B (preferowana znajomość zasad współpracy z siecią hurtowni budowlanych i firmami wykonawczymi);
- Praktyczna znajomość produktów budowlanych i możliwości ich wykorzystania na kolejnych etapach projektów budowlanych, głównie cementu i chemii budowlanej;
- Znajomość rynku inwestycji budowlanych w Polsce;
- Wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu;
- Praktyczna znajomość MS Office;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oczekiwania interpersonalne
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej, inicjatywa i aktywność w działaniu;
- Wysoki poziom elastyczności - umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta i szukania rozwiązań spełniających jego oczekiwania;
- Otwartość, bezkonfliktowość.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje sprzedażowe.
Zobacz podobne oferty
Organizowanie sprzedaży w internecie. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne: Umiejętność...
Dodano: dzisiaj
Twój zakres obowiązków: koordynacja współpracy z Klientami (w tym analiza rynku, rozbudowa portfolio Klientów), kierowanie grupą podległych przedstawicieli, realizowanie planów sprzedażowych, prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych,...
Dodano: dzisiaj
logistyka, obrót międzynarodowy towaru, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, pozyskiwanie nowych klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1...
Dodano: dzisiaj