Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Wydziału Nadzoru nad Majątkiem (k/m)

Kierownik Wydziału Nadzoru nad Majątkiem (k/m)



Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydata / kandydatki na stanowisko:


Kierownik Wydziału Nadzoru nad Majątkiem (k/m)

Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DC/WN/KW/05/23

Podstawowy zakres obowiązków:
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarowaniem składnikami majątku poprzez: wykonywanie spisów kontrolnych, weryfikacją poprawności oznakowania majątku, aktualizację procedur i instrukcji
  • weryfikowanie rozliczeń alokacji nakładów na składniki majątku na etapie przekazywania nakładów inwestycyjnych na majątek
  • opracowanie planu likwidacji
  • sporządzanie raportów i analiz, definiowanie rekomendacji z obszaru gospodarowania majątkiem
  • nadzór nad prawidłowym przeprowadzaniem likwidacji składników majątku
  • kształtowanie polityki i zasad inwentaryzacji
  • planowanie, nadzór na wdrożeniem oraz rozwijanie narzędzi informatycznych wspierających gospodarowanie majątkiem oraz wspierających inwentaryzację
  • pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej
  • opracowanie wieloletnich planów inwentaryzacji, sporządzanie na ich podstawie rocznych planów i szczegółowych harmonogramów, dokumentacji niezbędnej do powołania zespołów spisowych, przegląd pól spisowych przed inwentaryzacją, szkolenie stanów osobowych uczestniczących w inwentaryzacji
  • opracowanie wzorów dokumentacji związanej z czynnościami inwentaryzacyjnymi
  • nadzór nad pracami komisji inwentaryzacyjnej i kontrolowanie prawidłowości inwentaryzacji
  • nadzór nad przeprowadzaniem wyrywkowych kontroli prac zespołów spisowych, w czasie trwania inwentaryzacji pod względem prawidłowości i kompletności spisu
  • udzielanie czynnej pomocy i nadzorowanie postępowania wyjaśniającego w przedmiocie stawiania prawidłowych wniosków dotyczących ilościowych i wartościowych różnic inwentaryzacyjnych
  • przygotowanie jako Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej „Protokołu z inwentaryzacji”
  • wypracowanie i wdrożenie rozwiązań umożliwiających przejście na inwentaryzację ciągłą.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
  • minimum 6-letni staż pracy (w tym min. 2 lata doświadczenia w pracy o podobnym charakterze, lub pełnienie funkcji Przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej)
  • znajomość Ustawy o rachunkowości
  • znajomość zagadnień związanych z inwentaryzacją
  • znajomość systemu SA
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej oraz zespołu
  • znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel)
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, odpowiedzialność i rzetelność.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
  • pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS
  • dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka - 14 sierpnia
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa