Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Wydziału w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów Spółki

Kierownik Wydziału w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów Spółki


Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Kierownik Wydziału w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów Spółki


(Pion Rozwoju/ Dział Realizacji Inwestycji i Remontów / Wydział Nadzoru i Realizacji Inwestycji i Remontów)


Miejsce pracy: Warszawa, ul. Brukselska 21
Nr ref.: 69/2023


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 135-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
  • planowanie, koordynacja oraz nadzór nad realizacją zadań przewidzianych do wykonania przez podległych pracowników, szczególnie w odniesieniu do terminowości, fachowości, oraz rzetelności wykonania
  • ustalanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Działu wewnętrznej organizacji pracy w kierowanym Wydziale
  • kontrola i koordynacja zadań wynikających z realizacji inwestycji, modernizacji i remontów ujętych w Planie Inwestycyjnym i Planie Remontów na dany rok (z wyłączeniem wymiany sieci wodociągowej metodą krakingu, bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej systemem gospodarczym i usuwania awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej) pod kątem terminowego i zgodnego ze sztuka budowlaną ich wykonania
  • kontrola i koordynacja robót związanych z nadzorami technicznymi sprawowanymi na potrzeby budowy i/lub przebudowy infrastruktury Spółki przez Inwestorów zewnętrznych, zgodnie z podpisanymi umowami
  • nadzór nad prawidłowym rozliczaniem oraz przekazywaniem do eksploatacji (użytkowania) zrealizowanych zadań inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych w ramach nadzoru inwestorskiego/inwestycyjnego z wyłączeniem wymiany sieci wodociągowej metodą krakingu, bezwykopowej renowacji sieci kanalizacyjnej systemem gospodarczym i usuwania awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • nadzór nad właściwym sprawdzaniem i zaopiniowaniem dokumentacji technicznej, m.in. pod kątem jej zgodności z wymaganiami technicznymi Spółki, decyzjami administracyjnymi, przedmiarami oraz ze sztuką budowlaną
  • nadzorowanie i koordynowanie opracowywanych sprawozdań, analiz i raportów z działalności Działu
  • opracowywanie dokumentów (instrukcji, regulaminów, zasad postępowania) mających kluczowe znaczenie dla obszaru działania Działu Realizacji Inwestycji i Remontów
  • akceptacja pod względem technicznym i merytorycznym sporządzonej dokumentacji dla robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, wynikających z realizacji umów z wykonawcami zewnętrznymi
  • sprawowanie kontroli funkcjonalnej w kierowanym Wydziale
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: budownictwo, inżyniera środowiska, inżyniera sanitarna lub pokrewne)
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń
  • znajomość branży, znajomość prawa budowlanego
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • co najmniej podstawowa wiedza z zakresu prowadzenia procesu inwestycyjnego
  • umiejętność czytania rysunku technicznego
  • odporność na stres, komunikatywność, myślenie analityczne, samodzielność, dokładność i rzetelność

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotycząPosiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa