Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Zespołu (branża Call Center)

Kierownik Zespołu (branża Call Center)


W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych, kreatywnych i doświadczonych w CC kandydatów na stanowisko:
Kierownik Zespołu (branża Call Center)
Miejsce pracy: Sosnowiec, Niwka
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć kierowanie podległym zespołem konsultantów, w tym:
  • wyznaczanie celów indywidualnych, grupowych oraz planowanie działań zapewniających optymalizację realizowanych celów,
  • organizacja pracy podległego zespołu,
  • zarządzanie efektywnością i jakością pracy,
  • dbanie o motywację i przyjazną atmosferę,
  • dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług,
  • monitorowanie poziomu realizacji celów, analizowanie kluczowych wskaźników efektywności,
  • podejmowanie działań zmierzających do podniesienia poziomu satysfakcji Klientów. 
Czekamy właśnie na Ciebie, JEŚLI:
  • efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu projektowego, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety,
  • wykazujesz się asertywnością, skrupulatnością oraz zaangażowaniem,
  • podejmujesz trafne decyzje w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy,
  • procesy działań w obszarze obsługi Klienta nie mają przed Tobą tajemnic,
  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego uzupełniania,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center – mile widziane.
W zamian oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg.preferencji),
  • podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-17:00 (+ jedna wybrana sobota godz. 09:00-15:00),
  • pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach multikarnetów sportowych,
  • wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa