Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w obszarze optymalizacji procesów obsługi klienta (głównie w zakresie rozwiązań informatycznych)?
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów?
- Masz praktyczną znajomość i doświadczenie w pracy z systemami call center oraz w obsłudze klienta?
- Masz doświadczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych oraz we współpracy na styku IT i szeroko rozumianego Biznesu?
- Potrafisz kształtować procesy i wskaźniki zwiększające efektywność procesów obsługi, definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów?
- Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie podejmować trafne decyzje?
- Masz doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi, szczególnie z firmami dostarczającymi rozwiązania technologiczne?
- Wyróżniasz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi, a także jesteś liderem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?
- Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu?
- Wykazujesz samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów?
- Posiadasz otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków, pracując zgodnie z zasadami fair play?
- Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów, w tym motywowanie i rozwijanie kompetencji członków zespołu,
- Kreowanie i wdrażanie modyfikacji oraz nowych rozwiązań mających na celu optymalizację procesów obsługowych,
- Monitorowanie efektywności wdrożonych rozwiązań,
- Koordynacja i udział w projektach rozwojowych związanych z obsługą klienta,
- Wyznaczanie wskaźników zwiększających efektywność i jakość procesów obsługi klienta,
- Współpraca z zespołami technologicznymi oraz dostawcami zewnętrznymi, w szczególności z firmami dostarczającymi rozwiązania systemowe,
- Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat),
- Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy, koordynacja procesu onboarding’u nowych klientów,
- Twój sukces będzie mierzony poziomem NPS i satysfakcji Klienta oraz wskaźnikami efektywnościowymi i ilościowymi Biura Obsługi Klienta.
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!
- Pracujemy w biurze w Warszawie przy stacji metra Rondo Daszyńskiego,
- Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę z wynagrodzeniem zasadniczym oraz systemem premiowym,
- Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,
- Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
- Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z karty BenefitLunch,
- W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
- Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
- Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems oraz dodatkowy urlop na wolontariat,
- Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
- Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
- Czeka na Ciebie dostęp do platformy MultiLife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,
- Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
- Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
- W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
- Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
- Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
- Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
- Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
- Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
- Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
- W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
- Umowa o pracę?
Możesz być o to spokojny. - Urlop stażowy
dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy - Początek pracy między 8 a 9 rano?
Pewnie! Nie każdy jest rannym ptaszkiem. - Luźny dress code?
U nas nie musisz się spinać. - Program wsparcia pracowników
psychologiczny i managerski - Karta MultiSport dla Ciebie i Osób Towarzyszących?
Zdrowie Twoje i Twoich bliskich to nasza wspólna sprawa. - Opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie?
Zadbamy o Ciebie kompleksowo. - Kafeteria MyBenefit
samodzielnie wybierasz interesujące benefity - Program lunchowy z kartą BenefitLunch?
Jakby inaczej! - Lekcje angielskiego?
Naturalnie, z platformą eTutor! - Wsparcie całego zespołu
nie tylko w okresie wdrożenia. - Dofinansowanie do żłobka
przedszkola lub wyprawka do szkoły, jeśli jesteś rodzicem
Jesteśmy Benefit Systems!
Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.
Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.
Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!
Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.
Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.
Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!
Zobacz podobne oferty
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: wczoraj
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników...
Dodano: 2024-11-21
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i zbudowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców...
Dodano: 2024-11-20