Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Korporacyjnego
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Szukamy osoby, która:
- posiada m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku managerskim w obsłudze klienta w segmencie B2B/ premium
- jest nastawiona na szukanie i wdrażanie usprawnień, optymalizację procesów
- wychodzi z inicjatywą i ceni pracę zespołową
- relacyjność i nastawienie na współpracę ma we krwi
- ma wykształcenie wyższe – min. licencjat
Twoje obowiązki:
- dbanie o podległy kilkunastoosobowy zespół i jego rozwój
- utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami korporacyjnymi firmy w obszarze administracyjnym
- dbałość o czas reakcji na zgłoszenia klientów i dostarczanie rozwiązań
- optymalizacja procesów administracyjnych (automatyzacja i poprawa efektywności czynności wykonywanych w zespole)
- współpraca z innymi działami w firmie np. ze sprzedażą
- udział w rozwoju narzędzi samoobsługowych dla klientów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realny wpływ na rozwój organizacji poprzez dbanie o jakość opieki nad klientami korporacyjnymi
- możliwość wdrażania zmian, dużą samodzielność i decyzyjność
- bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
- dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06