Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94
Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- zarządzanie środowiskiem raportowy obszaru Contact Center LUX MED,
- prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,
- tworzenie i generowanie raportów cyklicznych i ad hoc w zakresie efektywności, jakości i skuteczności pracy CC,
- tworzenie grafików pracy i rozliczanie systemów premiowych,
- automatyzacja i optymalizacja rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb,
- zarządzanie pracą zespołu złożonego z analityków i osób zajmujących się grafikami pracy,
- udział w inicjatywach i projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe,
- wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center.
Oczekiwania wobec Ciebie:
- biegłość w tworzeniu raportów i analiz w oparciu o Excel, SQL, Power BI,
- doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji środowiska raportowego,
- umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań,
- komunikatywność, kreatywność oraz inicjatywa we wdrażaniu zmian,
- doświadczenie w pracy w Contact Center będzie ważnym atutem.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się i największej firmie na rynku prywatnej opieki zdrowotnej,
- przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwijania swoich kompetencji,
- szeroki zakres benefitów,
- możliwość pracy hybrydowej i samodzielność w zarządzaniu swoim czasem pracy.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Twoją rolą będzie: zarządzanie środowiskiem raportowym obszaru Contact Center LUX MED, prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC, tworzenie i...
Dodano: 2024-06-06
Location: Warsaw Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all...
Dodano: 2024-05-29
Team Manager with Hungarian (m/f/d) RESPONSIBILITIES Managing day-to-day operations Ensuring consistent quality and productivity Coaching, shadowing and employee support Support in process development Conducting feedback and conversations with...
Dodano: 2024-01-25