Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie do naszego zespołu sprzedażowego poszukujemy osoby na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)
Miejsce pracy: woj. opolskie
Zadania
- Wykonywanie planów sprzedaży u kluczowych klientów w podległym obszarze (województwo dolnośląskie i opolskie),
- Zwiększanie obrotu, portfela produktów, satysfakcji oraz rentowności u klientów korzystających z serwisu odzieży roboczej i ochronnej,
- Planowanie, umawianie wizyt handlowych, regularne spotykanie się i dbałość o jak najlepsze relacje z klientami w powierzonym regionie,
- Tworzenie ofert handlowych dla kluczowych klientów firmy,
- Negocjowanie i renegocjowanie kontraktów, przygotowywanie zmian w umowach,
- Prowadzenie i uaktualnianie indywidualnej bazy istniejących kluczowych klientów,
- Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się kluczowych klientów ze współpracy z firmą,
- Dostarczanie wiarygodnych informacji i rzetelnych prognoz sprzedaży.
Oczekujemy
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B i prowadzeniu negocjacji handlowych,
- Prawo jazdy kat B,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista,
- Praktyczna znajomość zasad prowadzenia negocjacji,
- Nastawienie na wynik,
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Samochód służbowy do użytku prywatnego
- Work-life balance
- Samodzielność w planowaniu swojego dnia pracy
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
- Liczne konkursy sprzedażowe z wycieczkami zagranicznymi
- Liczne szkolenia i konferencje sprzedaży
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie...
Dodano: dzisiaj
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21