Koordynator Biura Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 8062410, z dnia 2023-03-27
Klient portalu Praca.pl
Polska firma z branży nowoczesnych technologii o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej poszukuje pracownika na stanowisko Koordynator Biura Obsługi Klienta.
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Bemowo
Opis stanowiska
- Zarządzanie i nadzór nad pracą 7-osobowego zespołu Biura Obsługi Klienta (organizacja pracy, motywowanie, szkolenie)
- Negocjacje i kontakty z kluczowymi klientami oraz partnerami
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu efektywności obsługi klienta
- Optymalizacja procedur i procesów oraz wdrażanie ulepszeń w zakresie obsługi klienta
- Wdrożenie rozwiązań e-commerce, a następnie ich nadzorowanie i optymalizacja
- Wystawianie faktur, przygotowywanie ofert i wprowadzanie zamówień do systemu
- Rekrutacja pracowników
- Nadzór nad realizacją projektów realizowanych przez dział
- Sporządzanie zestawień, analiz i raportowanie do zarządu wyników pracy zespołu
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Bezpośrednia współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Umiejętność nawiązywania relacji biznesowych i prowadzenia negocjacji w obszarze B2B
- Mile widziane wykształcenie wyższe
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Office
- Wysoka kultura osobista, systematyczność i wysoki poziom etyki zawodowej
- Inicjatywa, kreatywność oraz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności współpracy i komunikacji
- Zdolności przywódcze oraz umiejętność mobilizowania do działania
- Mile widziane prawo jazdy kat. B
Szukamy osoby kreatywnej, zaangażowanej, nie bojącej się wyzwań.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w organizacji będącej liderem w swojej branży
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na pełen etat
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjny system premiowy
- Najwyższe standardy pracy i przyjazną atmosferę
- Możliwość rozwoju zawodowego, realizacji własnych pomysłów
- Bogaty pakiet benefitów (karta Multi-Sport, opieka Enel-Med., ubezpieczenie grupowe)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06