Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)

Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)


Koordynator ds. Obsługi Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Toruń
Twoje zadania:
  • Koordynowanie pracy zewnętrznego Partnera usług Contact Center
  • Współpraca z Partnerem i nadzór nad realizacją zleconych projektów obsługi Klientów w kanałach telefonicznych i elektronicznych
  • Bieżąca kontrola realizacji postanowień umowy pod względem jakości, zakresu, czasu i budżetu
  • Projektowanie zmian i usprawnianie procesów obsługi Klienta w Contact Center
  • Budowanie długotrwałych relacji z dostawcą
Szukamy Ciebie jeśli:
  • Masz doświadczenia w Obsłudze Klienta
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś na ostatnim roku studiów
  • Jesteś osobą samodzielną w działaniu i umiesz podejmować szybkie decyzje pod presją czasu
  • Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel)
  • Jesteś otwarty/otwarta na pracę w siedzibie naszego partnera w Toruniu i Olsztynie, oraz w biurze w Warszawie (biuro w Warszawie 1 raz w tygodniu)
  • Czynnego prawa jazdy kat. B
Mile widziane:
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami Contact Center
Zobacz jak wygląda praca w Play:
  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa