Koordynator ds. Projektów i Rozwoju Sprzedaży Aptek
Kreowanie i realizacja działań krótko i długoterminowych w celu wzmocnienia i rozwoju sprzedaży w aptekach
Zbieranie i analizowanie potrzeb wewnętrznych, identyfikacja obszarów do doskonalenia i optymalizacji
Samodzielne prowadzenie projektów pro-sprzedażowych i organizacyjnych od etapu analizy potrzeb i planowania do etapu wdrożenia i wyciągania wniosków
Monitorowanie poprawności działania wdrażanych rozwiązań w aptekach
Monitorowanie nowych rozwiązań pro-sprzedażowych i omnichannelowych
Udział we wdrażaniu standardów w aptekach
Monitorowanie realizacji polityki handlowej i marketingowej
Analiza trendów rynkowych, zachowań konkurencji oraz potrzeb Pacjentów
Współpraca z działami wewnętrznymi i partnerami biznesowymi w celu realizacji założeń biznesowych
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sieci handlowej
- Mile widziane doświadczenie w branży farmaceutycznej
- Wiedza z obszarów tj.: sprzedaż, customer experience, omnichannel, zarządzanie projektami
- Doświadczenie we wdrażaniu i koordynowaniu projektów
- Zorientowanie na cel i rozwiązywanie problemów
- Doskonale rozwinięte umiejętności analityczne
- Umiejętność komunikacji i współpracy z osobami z różnych poziomów organizacji
- Dobra organizacja czasu pracy
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie Polski
- Czynne prawo jazdy kat. B
Naszym Pracownikom zapewniamy:
Udział w ciekawych projektach pro-sprzedażowych i organizacyjnych
Możliwość inicjowania i wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
Współpraca z ekspertami z różnych obszarów działalności firmy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Atmosfera oparta na współpracy
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności
Prywatna opieka medyczna
Karta sportowa
Ubezpieczenie na życie
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Program „Możesz na nas liczyć”
Szkolenia
Premia za polecenie kandydata do pracy