Koordynator ds. sprzedaży produktu
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Koordynator ds. sprzedaży produktu
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/24/11727
OBOWIĄZKI:
Kluczowym i najważniejszym zakresem obowiązków pracownika jest koordynacja, ekspozycja produktów tj. odzieży, obuwia i akcesoriów na sali sprzedaży zgodnie z raportami sprzedaży oraz na podstawie zdjęć otrzymanych od centrali pracodawcy w Hiszpanii, to jest w jaki sposób powinny być rozmieszczone produkty na meblach ekspozycyjnych; odpowiedzialność za wygląd sali sprzedaży; sprzedaż produktów marki zgodnie ze standardami firmy, dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta, kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz, bezpośrednia obsługa klientów sklepu, dbałość o porządek i czystość w sklepie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 5)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA
Uprawnienia: Komputer - obsługa komputera
Wymagania inne:
wykształcenie średnie ogólnokształcące; 5 miesięcy doświadczenia pracy w sklepie z obsługą klientów; umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala, obsługa komputera; znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie A2; mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;...
Dodano: dzisiaj
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;...
Dodano: dzisiaj
Współzarządzanie cyklem sprzedaży dla 13 uczelni. Podnoszenie efektywności sprzedażowej: analiza wyników, monitoring procesów, wprowadzanie usprawnień. Udział w tworzeniu i realizacji strategii sprzedaży. Aktywne zarządzanie sprzedażą...
Dodano: wczoraj