Koordynator Działu Obsługi Klienta
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu
- Monitorowanie, wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów
- Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
- Dbanie o jakość rozmów i obsługi Klienta
- Uczestniczenie w projektach międzydziałowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
- Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Wysoka orientacja na realizację celów
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podstawa + jasny i przejrzysty system premiowy
- Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie
- Multisport, MultiLife, prywatna opieka medyczna
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06