Koordynator Działu Obsługi Klienta
Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu
- Monitorowanie, wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów
- Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
- Dbanie o jakość rozmów i obsługi Klienta
- Uczestniczenie w projektach międzydziałowych
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
- Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
- Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
- Wysoka orientacja na realizację celów
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podstawa + jasny i przejrzysty system premiowy
- Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
- Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie
- Multisport, MultiLife, prywatna opieka medyczna
Zobacz podobne oferty
Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;...
Dodano: dzisiaj
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z...
Dodano: wczoraj
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-04-20