Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Koordynator Działu Obsługi Klienta

Koordynator Działu Obsługi Klienta


Koordynator Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem oraz organizacja pracy działu
  • Monitorowanie, wspieranie oraz motywowanie zespołu w realizacji celów
  • Rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników
  • Dbanie o jakość rozmów i obsługi Klienta
  • Uczestniczenie w projektach międzydziałowych
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz w zarządzaniu zespołem
  • Dobra organizacja pracy własnej i efektywne planowanie pracy zespołu
  • Otwartość, komunikatywność i łatwość w przekazywaniu wiedzy
  • Wysoka orientacja na realizację celów
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podstawa + jasny i przejrzysty system premiowy
  • Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów, dużą swobodę i przestrzeń na samodzielne działanie
  • Multisport, MultiLife, prywatna opieka medyczna
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa