Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii
Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii
Lokalizacja: Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4
Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach.
Twoją rolą będzie:
- koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta,
- nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i standardami jakości obsługi Pacjenta,
- administrowanie i nadzór nad prawidłowością grafików pracy lekarzy i higienistek oraz bieżąca ich aktualizacja zgodnie z potrzebami,
- nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą z Działu Obsługi Pacjenta,
- dążenie do osiągania jak najwyższych wyników sprzedaży i jakości obsługi Pacjenta w podległym zespole,
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów,
- zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność itp.).
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- min. dwuletnie doświadczenie w branży medycznej, mile widziane w obszarze stomatologii,
- min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego,
- dobra znajomość obsługi komputera – MS Office,
- silna motywacja, samodzielność, umiejętność organizacji i planowania własnego czasu pracy, jak i pracy podległego zespołu,
- umiejętność skutecznego i samodzielnego działania pod presją czasu, w warunkach stresowych, w środowisku o dużej dynamice zmian,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance, – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06