Koordynator obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Koordynator obsługi klienta
Miejsce pracy: Wieluń
Numer: StPr/23/0090
OBOWIĄZKI:
telefoniczna, mailowa obsługa zleceń, systemowa rejestracja zadań, obsługa assistance z zagranicy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, komunikatywność, radzenie sobie ze stresem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wieluń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06