Koordynator obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Koordynator obsługi klienta
Miejsce pracy: Wieluń
Numer: StPr/23/0090
OBOWIĄZKI:
telefoniczna, mailowa obsługa zleceń, systemowa rejestracja zadań, obsługa assistance z zagranicy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, komunikatywność, radzenie sobie ze stresem
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wieluń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Zobacz podobne oferty
Pracownik ds. organizacji i jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
mazowieckie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w projektach realizowanych przez wydział ze szczególnym uwzględnieniem zadań z zakresu informacji pasażerskiej, udział w opracowywaniu materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz...
Dodano: wczoraj
Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client...
Dodano: 2024-09-18
na czas określony
Dodano: 2024-09-17