Koordynator Obsługi Klienta
CEVA Logistics oferuje globalne rozwiązania w łańcuchu logistycznym łączące ludzi, produkty i usługodawców na całym świecie. Z siedzibą w 170 krajach zatrudniamy w ponad 1300 lokalizacjach ok. 110 tys. pracowników - pomaga nam to w osiągnięciu celu, który sobie założyliśmy: chcemy znaleźć się w pierwszej piątce globalnych dostawców logistyki kontraktowej.
Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.
DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.
DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
Koordynator Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Plewiska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY
- Koordynacja pracy Działu Obsługi Klientów w przewozach krajowych i zagranicznych
- Zarządzanie współpracą z powiązanymi działami operacyjnymi (m.in. magazyn, działy spedycji)
- Budowanie partnerskich relacji z klientami poprzez organizowanie spotkań, wizyt podsumowujących kolejne okresy współpracy oraz fachowe doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów i procesów u klienta oraz w Spółce
- Szybkie reagowanie na problemy oraz potrzeby klienta
- Budowanie nieograniczonego zaufania klienta
- Kontrola i nadzór działalności w obszarze realizacji założeń budżetowych
- Analiza i kontrola wskaźników jakościowych
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowanie trwałych relacji
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora / kierownika małego zespołu (min. 2 lata)
- Doświadczenie w zarządzaniu komunikacją z Klientem
- Wysokie umiejętności organizacyjne
- Wysoka kultura pracy i efektywna komunikacja
- Proaktywna postawa i determinacja w dążeniu do celu
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
OFERUJEMY
- Pracę hybrydową (po okresie wdrożenia) poniedziałek - piątek
- System benefitów: karta MultiSport, bilety do kina, teatru, imprez kulturalnych, system rabatowy, dofinansowanie do posiłków
- Opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie dla Pracownika i jego rodziny
- Pracę w przyjaznym zespole
- Ciekawą, dynamiczną pracę w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06