Koordynator Opieki Szpitalnej
Koordynator Opieki Szpitalnej
Lokalizacja: Warszawa, Bielany, ul. Podleśna
Praca w Szpitalu Specjalistycznym Centrum Medycznego MAVIT przy ulicy Podleśnej 61 w Warszawie.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Twoją rolą będzie:
- przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,
- zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział,
- bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego,
- współpraca z zespołem medycznym (lekarze, pielęgniarki) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi,
- odpowiedzialność za przygotowanie dokumentów niezbędnych do zabiegu operacyjnego,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Pacjentem,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Pacjenta/Klienta,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność w działaniu,
- zdolność szybkiego uczenia się,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym – pracujemy od poniedziałku do piątku od 7:30 do 20:00.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- elastyczny grafik – wiemy, jak ważne jest zachowanie work-life balance,
- wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06