Koordynator placówek sprzedażowych
Vectra jest firmą działającą na rynku telekomunikacyjnym, jeden z liderów pod względem liczby abonentów operator kablowy w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kompetentnych ludzi do współpracy na stanowisko
Koordynator placówek sprzedażowych
Miejsce pracy: Świdnica
Czym się będziesz zajmować:
- Realizacją wyznaczanych planów sprzedaży oraz planów utrzymania stanu klientów.
- Stałym i bieżącym nadzorem nad powierzonymi placówkami w regionie.
- Wspieraniem zespołu w realizacji powierzonych celów oraz terminowym ich rozliczaniem.
- Szkoleniem oraz dbaniem o wystarczający poziom wiedzy powierzonego zespołu z zakresu standardów, ofert, promocji, zachowań, obsługi klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wysokiej motywacji ukierunkowanej na realizację zadań i osiąganie założonych celów.
- Umiejętności sprzedaży.
- Zdolności analitycznych i organizacyjnych.
- Inicjatywy i orientacji na cel.
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Elastyczną formę zatrudnienia.
- Możliwość pracy wśród młodych, energicznych ludzi.
- Szkolenia wdrażające konieczne do realizacji powierzonych zadań niezbędne narzędzia pracy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna PZU, program poleceń pracowniczych, preferencyjne zakupy produktów Vectry i jej partnerów (LG, Philips), dostęp do platformy szkoleniowej Seduo, współpraca z WSB Merito (zniżki na studia i studia podyplomowe), nowoczesne i ergonomiczne miejsce pracy.
Zobacz podobne oferty
Promocja oferty edukacyjnej i językowej. Realizacja celów sprzedażowych w regionie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Planowanie i realizacja zadań regionalnych. Współpraca z dystrybutorami i monitoring konkurencji. Skupienie na...
Dodano: dzisiaj
Promocja oferty edukacyjnej i językowej. Realizacja celów sprzedażowych w regionie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Planowanie i realizacja zadań regionalnych. Współpraca z dystrybutorami i monitoring konkurencji. Skupienie na...
Dodano: dzisiaj
realizacja planów sprzedażowych aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu budowanie relacji z nowymi oraz...
Dodano: 2025-02-18