Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Koordynator Regionalny TFM

Koordynator Regionalny TFM


Sukces zależy od pracy zespołowej!

 

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Realizujemy też projekty elektryczne i HVAC – projekty, modernizacje i instalacje. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Koordynator Regionalny TFM
Miejsce pracy: Warszawa, (praca w całym woj. mazowieckim)
Zadania:
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie obiektów znajdujących się w portfolio regionu (Warszawa i woj. mazowieckie)
  • współpraca ze podległymi kierownikami obiektu w regionie
  • utrzymywanie relacji z obecnymi klientami spółki i rozwój usługi
  • realizowanie planów rozwoju biznesu w regionu
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz obszarów współpracy z rynkiem FM
  • tworzenie technicznej części ofert handlowych
  • reprezentowanie Strabag PFS na rynku lokalnym
  • stała analiza rynku i zachodzących zmian w obszarze usług FM
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe preferowane techniczne, ekonomiczne lub prawne
  • minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w dziale handlowym na rynku usług facility managemant)
  • posiadanie odpowiedniej wiedzy z zakresu technik sprzedażowych, handlu oraz ekonomii
  • komunikatywność, otwartość, zdolności negocjacyjne oraz umiejętność słuchania
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • uprawnienia SEP gr. I do 1KV – mile widziane
  • prawo jazdy kat B
  • praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office
  • znajomość języka angielskiego co najmniej komunikatywna
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • opiekę zdrowotną, ubezpieczenia, Multisport
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę
  • samodzielne stanowisko
  • narzędzia IT niezbędne do realizacji obowiązków
  • auto służbowe

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.


APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa