Koordynator Serwisu
Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o. od ponad 25 lat jest jedynym autoryzowanym dealerem maszyn CATERPILLAR® w Polsce - najbardziej zaawansowanych technicznie i najnowocześniejszych maszyn budowlanych na świecie.W Polsce jesteśmy liderem rynku.
Jesteśmy częścią grupy Monnoyeur – dealera Caterpillar we Francji, Belgii, Luksemburgu, Rumunii, Polski i Algierii.
Firma w swojej ofercie posiada sprzęty CAT od 1 tony do ponad 100 tonowych jednostek. Bergerat Monnoyeur posiada 16 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce. Sprzedaż maszyn nowych to tylko część działalności, dla Klientów są dostępne także maszyny używane oraz na wynajem. Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi Bergerat Monnoyeur posiada rozbudowaną sieć serwisową – oprócz serwisów stacjonarnych są też mobilni Mechanicy, którzy dokonują napraw i przeglądów bezpośrednio u Klienta.
W naszej firmie stawiamy na doskonałość operacyjną, rozwój pracowników oraz dobrą atmosferę w pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Miejsce pracy: ul. Posłowicka 215, 26-025 Kielce
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
- Spotkania integracyjne, szkolenia;
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień
- Koordynacja pracy zespołu Mechaników
- Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem
- Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych
- Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży (maszyny budowlane, maszyny rolnicze lub motoryzacja)
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Preferowane wykształcenie techniczne (wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość języka angielskiego (w tym terminologii technicznej)
- Zaangażowanie i dynamizm w działaniu
- Komunikatywność i otwartość w relacjach z innymi