Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Poznań, Pl. Andersa 5
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- monitorowanie pracy zespołu,
- dbałość o realizację celów finansowych,
- wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- obsługa reklamacji,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum.
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
- ma doświadczenie w nadzorowaniu realizacji celów jakościowych i ilościowych w zespole,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B1),
- cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów,
- lubi realizować założone cele.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę dwuzmianową (8-godzinny system pracy),
- współpracę w centrum czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 oraz w soboty 8.00-14.00,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- atmosferę i relacje, którą aż 70% pracowników Medicover uważa za największy atut firmy,
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
- prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
- dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
- dostęp do platformy e-learningowej, która pomoże dalej rozwijać znajomości języka angielskiego,
- współpracę z wciąż rozwijającą się firmą medyczną, która daje gwarancję stałości zatrudnienia,
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06