Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider ds. obsługi klienta dla rynków azjatyckich

Lider ds. obsługi klienta dla rynków azjatyckich


Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lider ds. obsługi klienta dla rynków azjatyckich
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/0428
OBOWIĄZKI:
zarządzanie całością procesu obsługi klienta dla rynków azjatyckich m.in. Sri Lanki; zapewnienie wsparcia comiesięcznego cyklu konwersji gotówki i prognoz rynkowych; kierowanie zespołami obsługi klienta oraz logistyki w regionie w zakresie dostarczanego przez pracowników serwisu, zapewnienie im możliwości określania ścieżki rozwoju; tworzenie kluczowych wskaźników efektywności, dostarczanie i optymalizacja procesu obsługi klienta, dostępności produktu, zarządzania budżetem, tworzenie i kierowanie procesami zgodnie z ustaleniami regionalnych centrów serwisowych i globalnymi strategiami farmaceutycznego łańcucha dostaw; aktywne kierowanie dostarczaniem innych kompleksowych wskaźników łańcucha dostaw i biznesu dla rynków azjatyckich, takich jak dokładność prognoz, zapasy, odpisy zapasów; koordynowanie pracy członków zespołu ds. popytu i podaży; zapewnienie utrzymania krytycznych rynków, procesów wspieranych przez system a także zapewnienie dalszego interfejsu miedzy funkcjami handlowymi i łańcuchem dostaw (popyt, planowanie dostaw, logistyka farmaceutyczna); zarządzanie dostawami zamówień klientów i partnerów zewnętrznych oraz rozwiązywanie problemów operacyjnych; przygotowywanie dokumentacji budżetowej i utrzymywanie kosztów pod kontrolą pełnego łańcucha dostaw za pośrednictwem magazynu wielorynkowego (MMW), zarządzanie zgodną z przepisami siecią przychodzącą, dystrybucyjną, transportem, magazynowaniem i wszelkimi działaniami związanymi z etykietowaniem dla odpowiednich rynków oraz zapewnieniem przestrzegania wymagań jakościowych; pełnienie wiodącej roli przy wyborze dostawców usług logistycznych poprzez proces przetargowy i decyzje umowne (stawki/umowa o świadczenie usług)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie w zakresie łańcucha dostaw, ekonomii, finansów lub pokrewne (magister lub licencjat); min. 3 lata doświadczenia zawodowego w łańcuchu dostaw: obsługa klienta, planowanie popytu lub dostaw (FMCG); znajomość i zrozumienie istniejących procesów i systemów dla wspieranych obszarów biznesowych; biegła obsługa komputera (w tym SAP); mile widziane: dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne, wysoka motywacja osobista, umiejętności zarządzania, analizowania i interpretowania złożonych danych, umiejętności budowania efektywnych relacji w wielofunkcyjnym i wielonarodowym środowisku

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 15 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa