Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży


Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego,
  • Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza danych sprzedażowych w celu kreowania nowych baz sprzedażowych,
  • Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi, a także definiowanie i kontrolowanie warunków otrzymywanych baz sprzedażowych,
  • Monitoring pracy zespołu i zarządzanie ruchem na infolinii. Delegowanie zadań pracownikom zespołu oraz ich egzekwowanie,
  • Przygotowywanie grafików, koordynowanie planów urlopowych, organizacja zastępstw,
  • Przygotowywanie i prezentacja raportów sprzedażowych, analiza statystyk w celu osiągania określonych wyników sprzedażowych,
  • Rekrutacja i onboarding nowych pracowników.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Realizacja celów biznesowych poprzez: dbanie o realizację planów sprzedażowych, usprawnianie procesów sprzedaży i obsługi Klienta,
  • Orientacja na cel zespołu sprzedażowego,
  • Doświadczenie sprzedażowe poparte wynikami – chcemy, żebyś był/a dla swojego zespołu autorytetem,
  • Inicjatywa w działaniu, poczucia sprawczości, optymizmu, wytrwałości w dążeniu do celu, otwartości na nowe wyzwania,
  • Umiejętności budowania dobrych relacji w zespole, motywowanie, wspieranie, ciągły rozwoju członków Twojego zespołu oraz promowanie ich talentów w organizacji,
  • Umiejętność udzielania informacji zwrotnej i otwartości na jej otrzymywanie,
  • Nastawienia na budowanie dobrych relacji we współpracy z pracownikami innych działów,
  • Dotrzymywanie terminów i punktualność,
  • Konsekwencja i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • Przestrzeganie zewnętrznych i wewnętrznych procedur w zakresie etyki sprzedaży i obsługi Klienta,
  • Znajomość zasad funkcjonowania i obsługi systemów telekomunikacyjnych w call center,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel,
  • Wiedza z zakresu prawa pracy - niezbędna do zarządzania zasobami ludzkimi.
Oferujemy:
  • Bezpieczne środowisko pracy wspierające Twój rozwój,
  • Wsparcie zespołu trenerów w zakresie: przygotowania do pracy na stanowisku Lidera oraz w bieżących sprawach zespołu,
  • Stawiamy na współpracę i dobre relacje, nie na rywalizację. Będziesz pracować w zespole, który wspiera się w dążeniu do wspólnego celu,
  • Twoje zdanie będzie mieć znaczenie przy ustalaniu celów i będą one SMART,
  • Możliwość testowania nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta (w tym rozwiązań technicznych, procesowych, nowych partnerów etc.). Będziesz mieć realny wpływ na procesy obsługiwane przez Twój zespół i wybór narzędzi pracy,
  • Pracę w trybie hybrydowym,
  • Umowę o pracę oraz motywujący system wynagrodzeń (podstawa + premia obliczana na podstawie wyników Twojego zespołu),
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników,
  • Benefity: opieka medyczna enel-med, karta Multisport, platforma kafeteryjna, wczasoumilacz, dwie godziny dla rodziny, dwa dodatkowe dni urlopu za wykorzystany urlop w 2024 r. oraz dodatkowe dwa dni urlopu wg. stażu pracy,
  • Wygodna lokalizacja biura przy Polu Mokotowskim.
Etapy Rekrutacji
  • 1 etap - spotkanie z HR
  • 2 etap – wykonanie zadania rekrutacyjnego
  • 3 etap - spotkanie w biurze
  • 4 etap – Assessment Center
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa