Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider obszaru OCOK / Project Manager

Lider obszaru OCOK / Project Manager


Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Nasza historia rozpoczęła się w Łodzi, gdzie w 1996 roku powstał pierwszy lokal. Obecnie na terenie kraju działa ponad 190 lokali Da Grasso w prawie 140 miastach. Naszym celem jest dostarczanie najlepszego jedzenia, kiedy chcesz, gdzie chcesz i tak jak lubisz. Dlatego rozwijamy nasze kompetencje, narzędzia i usługi tak, by dostarczać posiłki wszędzie tam, gdzie nasi przyjaciele tego potrzebują. W naszym menu poza wieloma pysznymi rodzajami pizzy każdy znajdzie coś dla siebie – burgery, makarony oraz sałaty. Chcesz z nami pracować i zostać przyjacielem od pizzy? Złóż aplikację!

Lider obszaru OCOK / Project Manager
Miejsce pracy: Łódź
Poszukujemy dynamicznego lidera, który będzie odpowiedzialny za rozwój nowych kanałów sprzedaży pizzy, w tym czatów, chatbot-ów, voicebot-ów, Contact Center. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w zapewnieniu sukcesu naszej strategii cyfrowej i poszerzeniu naszej obecności na rynku.

Zakres obowiązków:
  • Współtworzenie strategii rozwoju innowacyjnych kanałów sprzedaży cyfrowej w oparciu o jasno zdefiniowane cele biznesowe.
  • Monitorowanie i analiza wyników nowych kanałów sprzedaży, optymalizacja strategii i procesów.
  • Tworzenie i zarządzanie zespołem Contact Center (docelowo kilkanaście osób).
    • Rekrutacja, szkolenie i onboarding.
    • Monitorowanie wydajności i zapewnienie jakości obsługi klienta.
    • Motywowanie i coaching zespołu.
  • Pełnienie funkcji Project Managera.
  • Koordynowanie zespołów biznesowych, technicznych i projektowych w celu zapewnienia efektywnego i terminowego realizowania projektów.
  • Współpraca z dostawcami technologii w celu doboru i integracji najlepszych rozwiązań.
  • Raportowanie statusu i postępów projektu w tym bezpośrednio do zarządu firmy.
  • Nadzór nad procesami operacyjnymi związanymi z nowymi kanałami sprzedaży i wdrażanie zmian w celu poprawy efektywności.
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży/w e-commerce oraz znajomość nowych technologii, takich jak:
    • Czaty, Czatboty i Voiceboty.
    • Platformy telefoniczne.
    • Inne narzędzia wykorzystywane w Contact Center.
  • Znajomość technologii i trendów w obszarze cyfrowej sprzedaży.
  • Udział w projektach wdrożeniowych.
  • Pasja do innowacji i kreowania nowatorskich rozwiązań.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem, informatyką lub technologiami cyfrowymi.
  • Umiejętności organizacyjne i analityczne.
  • Pozytywne podejście, zdolność do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Oferujemy:
  • Możliwość udziału w kluczowych projektach zmieniających firmę jak i branżę.
  • Kontrakt B2B/umowa o pracę (do uzgodnienia).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku.
  • Benefity (Karta Multisport, Medicover, Pizza Day).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa