Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider projektu crm w dziale obsługi konsumenta

Lider projektu crm w dziale obsługi konsumenta


Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lider projektu crm w dziale obsługi konsumenta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/2784
OBOWIĄZKI:
praca biurowa, kierowanie projektami, bieżące monitorowanie systemu CRM, rozwiązywanie problemów systemowych dla Salesforce/SAP/ Oracle? Ecommerce, kontakt mailowy i telefoniczny w języku angielskim; praca w godzinach 14.00-22.00 lub 15.00-23.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 5)


Wymagania inne:

minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami, wymagana znajomość systemów Salesforce, Service Cloud, Consultant i Business Analyst, Certyfikat PMI, znajomość SAP, nie są wymagane certyfikaty Salesforce oraz SAP; nie są wymagane certyfikaty potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie C1; umiejętność nawiązywania kontaktów i komunikacji; mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku, wiedza z zakresu IT

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 500 do 13 600 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa