Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider Zespołu Call Center

Lider Zespołu Call Center


Lider Zespołu Call Center
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Grzybowski, ul. Bagno 2E
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • organizacja pracy zespołu Call Center,
  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań dla poprawy efektywności pracy działu,
  • układanie grafików we współpracy z kierownikiem recepcji,
  • rekrutacja i szkolenie pracowników obsługi pacjenta z uwzględnieniem obsługi telefonicznej,
  • kontrola jakości pracy konsultantów, monitoring rozmów telefonicznych konsultantów,
  • przygotowanie raportów, rankingów, statystyk.
Nasze wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • swobodna komunikacja w języku angielskim (min. poziom B1),
  • otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność,
  • dążenie do realizacji celów. 
Jesteśmy częścią Medicover - znanej i dynamicznie rozwijającej się w firmy – gwarantuje to stabilne i bezpieczne miejsce pracy.

Nasza oferta w pigułce:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • benefity: prywatna opieka medyczna w naszej placówce; dofinansowanie karty sportowej, Multi Kino, Multi Teatr;  dostęp do platformy zakupowej oraz zniżki na usługi,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • czytelny podział obowiązków,
  • dobrze wyposażone i nowoczesne miejsce pracy.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa