Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center

Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center


Lider Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, ul. Iłżecka 24F

Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Iłżeckiej 24F w Warszawie.

Nasze oczekiwania:
  • umiejętność przygotowywania raportów i analiz wspierających pracę zespołów biznesowych w oparciu o Excel, SQL, Power BI,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w Contact Center lub w działach związanych z obsługą Klientów/Pacjentów,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem,
  • komunikatywność, kreatywność oraz samodzielność,
  • umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe.
Twoje zadania:
  • raportowanie aktywności obszaru Contact Center w zakresie wskaźników wolumenowych, efektywnościowych i jakościowych,
  • prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,
  • tworzenie i generowanie raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc,
  • wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center,
  • optymalizacja istniejących rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do bieżących potrzeb Contact Center,
  • koordynacja pracy pięcioosobowego zespołu analityków (rozdzielanie zadań i rozliczanie z ich wykonania, tworzenie grafików dla zespołu),
  • udział w projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa