Lider zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Ogłoszenie numer: 8500236, z dnia 2023-09-19
Dla-Przemyslu.pl specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji elementów zabezpieczenia firm i budów.
W 2018, 2019, 2020 i 2022 r. sklep Dla-Przemyslu.pl otrzymał prestiżowy tytuł dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży e-commerce. W 2021 i 2022 r. nasza praca została doceniona i nagrodzona wyróżnieniem w konkursie Gazele Biznesu.
Posiadamy europejski certyfikat Trusted Shops. Od 2018 r. sponsorujemy wrocławską drużynę żużlową - WTS SPARTA Wrocław.
Lider zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, ul. Jerzmanowska
Opis stanowiska
- Zarządzanie zespołem Działu Sprzedaży, Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Delegowanie zadań, monitorowanie i kontrolowanie pracy zespołu
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Stała współpraca z obszarem HR w zakresie budowania efektywnego zespołu (rekrutacja, wdrożenia) oraz polityki kadrowo-płacowej (dokumenty personalne, premie dla pracowników)
- Dbanie o rozwój pracowników, inspirowanie i motywowanie ich do działania, udzielanie wsparcia merytorycznego
- Poszukiwanie usprawnień i optymalizacji procesów w zarządzanym zespole, organizowanie spotkań i warsztatów zespołowych
- Kontrolowanie i weryfikowanie jakości dokumentów handlowych w systemie sprzedażowym (Subiekt)
- Obsługa głównego maila strony internetowej
- Pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów/dostawców dla organizacji oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi
- Weryfikowanie jakości wycen pod zamówienia
- Poszukiwanie i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych
- Aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy: udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii i polityki rozwoju sprzedaży
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy: sporządzanie raportów, prezentacji, udział w spotkaniach działowych
- Stała współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
- Ukończone wyższe studia
- Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą i obsługą klienta min. 3 lata
- Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem min. 2 lata
- Mile widziana znajomość programu Subiekt GT
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Samodzielność, odpowiedzialność, własna inicjatywa
- Zaangażowanie w realizację celów firmy
- Dokładność, sumienność
- Terminowość, bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Pracę w godzinach 8-16, biuro mieści się przy ul. Jerzmanowskiej we Wrocławiu
- Umowę o pracę
- Pracę z młodym zespołem w nowoczesnej przestrzeni biurowej przyjaznej zwierzętom
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia wewnętrzne
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, premie, nagrody za osiągnięcia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz...
Dodano: 2024-11-25
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-11-24
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników...
Dodano: 2024-11-21