Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Lider zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta

Lider zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta


Ogłoszenie numer: 8500236, z dnia 2023-09-19

Dla-Przemyslu.pl specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji elementów zabezpieczenia firm i budów.

W 2018, 2019, 2020 i 2022 r. sklep Dla-Przemyslu.pl otrzymał prestiżowy tytuł dynamicznie rozwijającej się firmy działającej w branży e-commerce. W 2021 i 2022 r. nasza praca została doceniona i nagrodzona wyróżnieniem w konkursie Gazele Biznesu.

Posiadamy europejski certyfikat Trusted Shops. Od 2018 r. sponsorujemy wrocławską drużynę żużlową - WTS SPARTA Wrocław.

Lider zespołu Sprzedaży i Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław, Fabryczna, ul. Jerzmanowska

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem Działu Sprzedaży, Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
  • Delegowanie zadań, monitorowanie i kontrolowanie pracy zespołu
  • Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
  • Stała współpraca z obszarem HR w zakresie budowania efektywnego zespołu (rekrutacja, wdrożenia) oraz polityki kadrowo-płacowej (dokumenty personalne, premie dla pracowników)
  • Dbanie o rozwój pracowników, inspirowanie i motywowanie ich do działania, udzielanie wsparcia merytorycznego
  • Poszukiwanie usprawnień i optymalizacji procesów w zarządzanym zespole, organizowanie spotkań i warsztatów zespołowych
  • Kontrolowanie i weryfikowanie jakości dokumentów handlowych w systemie sprzedażowym (Subiekt)
  • Obsługa głównego maila strony internetowej
  • Pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów/dostawców dla organizacji oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi
  • Weryfikowanie jakości wycen pod zamówienia
  • Poszukiwanie i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych
  • Aktywne uczestniczenie w rozwoju firmy: udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii i polityki rozwoju sprzedaży
  • Ścisła współpraca z Zarządem firmy: sporządzanie raportów, prezentacji, udział w spotkaniach działowych
  • Stała współpraca z innymi działami firmy

Wymagania

  • Ukończone wyższe studia
  • Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą i obsługą klienta min. 3 lata
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem min. 2 lata
  • Mile widziana znajomość programu Subiekt GT
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, odpowiedzialność, własna inicjatywa
  • Zaangażowanie w realizację celów firmy
  • Dokładność, sumienność
  • Terminowość, bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Pracę w godzinach 8-16, biuro mieści się przy ul. Jerzmanowskiej we Wrocławiu
  • Umowę o pracę
  • Pracę z młodym zespołem w nowoczesnej przestrzeni biurowej przyjaznej zwierzętom
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Pakiet benefitów: opieka medyczna, premie, nagrody za osiągnięcia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa