Manager ds. Kluczowych Klientów
Firma Maksik Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach, zajmująca się sprzedażą hurtową i detaliczną zabawek dla dzieci, poszukuje pracownika na stanowisko:
Manager ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: mazowieckie
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- Realizacja założonych celów sprzedaży
- Bezpośrednia i bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- Praca na wyznaczonym terenie
- Udział w targach zabawek
Oczekujemy:
- Doświadczenia w sprzedaży w sektorze zabawek dla dzieci - minimum 3 lata – warunek konieczny
- Wykształcenia wyższego – ekonomia, zarządzania lub studia podyplomowe MBA
- Dyspozycyjności i prawa jazdy kategorii B
- Umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie
- Zdolności handlowych
- Znajomości rynku / branży
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i samodzielności
Oferujemy:
- Osobiste narzędzia do pracy np. telefon, tablet, samochód.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od wyników (wynagrodzenie około 15000 – 30000 zł netto)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: organizacja promocyjnych i szkoleniowych spotkań dla Pacjentów, Lekarzy i mediów, zarządzanie materiałami promocyjnymi, osobiste wizyty u Lekarzy Specjalistów ds. Ginekologii i Położnictwa, przygotowywanie...
Dodano: wczoraj
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
małopolskie
pozyskiwanie zagranicznych kluczowych klientów dla firmy, monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi klientami firmy, prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych...
Dodano: wczoraj
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych...
Dodano: 2025-04-19