Manager ds. sprzedaży eksportowej z językiem angielskim
Agrimpex Spółka z o.o. to prężnie działająca firma w branży rolniczo-ogrodniczej. Naszą misją jest budowanie partnerstwa biznesowego opartego na wartościach firmy, kreowanie i wdrażanie innowacji oraz zapewnienie klientom wyjątkowej obsługi.
Możemy poszczycić się wprowadzeniem Agrowłóknin do masowego użytku na rynku polskim.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Manager/ka ds. sprzedaży eksportowej z językiem angielskim.
Manager ds. sprzedaży eksportowej z językiem angielskim
Miejsce pracy: Jarosław
Zadania:
- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych w procesie sprzedaży i utrzymywanie dobrych relacji handlowych z kontrahentami
- negocjowanie warunków współpracy
- pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu
- współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych w dziale eksportu
- sporządzanie ofert handlowych, zestawień i analiz na potrzeby firmy
- tworzenie i realizacja budżetu sprzedaży eksportowej
- planowanie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż
- przyjmowanie, analizowanie i realizowanie zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej ze sprzedażą eksportową, fakturowanie, odprawy celne, organizacja wysyłek zamówień do klientów
- monitorowanie obsługiwanych rynków
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (warunek konieczny)
- odporność na presję i dynamikę sprzedaży
- pro aktywność, chęć ciągłego doskonalenia i szukania nowych wyzwań
- postawa zorientowana na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań (postawa „can-do”)
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych oraz znajomość technik sprzedaży otwartość na kontakt z ludźmi
- gotowość do odbywania podróży służbowych kilka razy w roku
- umiejętność analizowania i planowania
- umiejętność zarządzania projektami i zespołem
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym MS Office
- wysoka kultura osobista
- biegła znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- pracę w międzynarodowym środowisku, zdobywanie doświadczenia i rozwój w handlu zagranicznym poprzez podróżowanie i kontakt z zagranicznymi kontrahentami
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- szkolenia sprzedażowe
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej
- różnorodność wykonywania zadań
- pracę w miłej atmosferze i wsparcie zespołu
- pakiet świadczeń socjalnych
- współudział w tworzeniu pozycji firmy na podległych rynkach.
Zobacz podobne oferty
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie
praca biurowa, przy komputerze, obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio...
Dodano: 2024-10-30
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
wielkopolskie
praca biurowa, przy komputerze, obsługa klienta biznesowego poprzez mail, telefon Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio...
Dodano: 2024-09-24
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
mazowieckie
kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z klientami, zawieranie umów, negocjowanie warunków, doradztwo i opieka nad realizacją umów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek:...
Dodano: 2024-09-04