Manager ds. Usług i Doświadczeń Klienta
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Manager ds. Usług i Doświadczeń Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- opracowanie i realizacja zintegrowanego planu rozwoju i zwiększenia rentowności nowatorskich usług dodatkowych dla klientów, w tym m.in. propozycji z zakresu finansów, doznań gastronomicznych, programów żywieniowych promujących zdrowie, inicjatyw promujących dobre samopoczucie, usług osobistego asystenta (concierge) oraz rozwiązań opartych na technologii,
- wdrożenie i nadzór nad głównymi miernikami efektywności.
- ulepszanie doświadczeń klienta dla poszczególnych usług, korzystając z feedbacku od klientów,
- kontrola nad realizacją i administracją usług konsumenckich w sieci detalicznej,
- zapewnienie przestrzegania regulacji prawnych oraz zachowanie legalności we wszystkich ofertach usługowych,
- zarządzanie wynikami finansowymi usług konsumenckich,
- analizy ekonomiczne, planowanie budżetu oraz prognozowanie dla usług skierowanych do konsumentów,
- zarządzanie współpracą z partnerami oraz prowadzenie negocjacji z dostawcami zewnętrznymi i usługodawcami,
- kierowanie zespołem oraz współpraca wewnątrzdziałowa.
Wymagania:
- studia wyższe (Ekonomia, Zarządzanie, Finanse, Marketing lub pokrewne),
- aktualna i pogłębiona wiedza o sektorze retail,
- doświadczenie w roli kierowniczej,
- język angielski w mowie i piśmie na poziomie C1,
- doświadczenie w zarządzaniu finansami w branży handlowej lub usługowej,
- zdolności negocjacyjne oraz umiejętności w zakresie planowania strategicznego, przywództwa i komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o złożone dane.
Pracodawca oferuje:
- pracę w zaangażowanym zespole,
- możliwość rozwoju w ramach międzynarodowego otoczenia biznesowego,
- odpowiedzialność za kształtowanie i wdrożenie strategii w wyznaczonym sektorze działań,
- hybrydowy model pracy,
- pakiet wsparcia (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta MultiSport oraz dodatkowe świadczenia socjalne).
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06