Manager Działu Obsługi Klienta
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
CO OD NAS DOSTAJESZ:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (brak okresu próbnego)
- elastyczna forma zatrudnienia (pełny, niepełny etat lub umowa weekendowa)
- wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
- plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
- pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
- grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
- szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)
- dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł
- program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto
- akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe
- rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)
- rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)
- pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)
- wolontariat w godzinach pracy
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- zapewnieniu profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadaniu na ich potrzeby
- dbaniu o sprawne funkcjonowanie działu
- wspieraniu Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem
- rozliczaniu kas i zarządzaniu kasą główną sklepu
- administrowaniu dokumentacją sklepu i dokumentacją personalną
- zarządzaniu zespołem i organizacją jego pracy
- motywowaniu, szkoleniu i dbaniu o ich rozwój
CZEGO POTRZEBUJESZ ABY TO REALIZOWAĆ:
- doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
- ukierunkowania na potrzeby klientów
- umiejętności zarządzania zespołem i motywowaniu pracowników
- bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności
- zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel
- energii i pozytywnego nastawienia
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
BENEFITY
Zobacz podobne oferty
Na rozgrzewkę kilka pytań: Posiadasz doświadczenie min. 2 lata w pracy Account Managera/Key Account Managera? Możesz pochwalić się doświadczeniem z klientem B2B w branży gastronomicznej? W kontakcie z klientem jesteś nastawiony/a na...
Dodano: 2024-02-01
You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...
Dodano: 2023-05-30
Do you want to lead our brand new Global Shared Services (GSS) based European Service & Support organisation? Is maximum customer satisfaction what gets you up in the morning? And do you dream of continuously improving our ways of working in the...
Dodano: 2023-04-26