Manager Działu Obsługi Klienta
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
CO OD NAS DOSTAJESZ:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (brak okresu próbnego)
- elastyczna forma zatrudnienia (pełny, niepełny etat lub umowa weekendowa)
- wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy
- plan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy
- 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka
- pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)
- grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)
- szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)
- dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł
- program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1200 PLN brutto
- akcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowe
- rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)
- rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)
- pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)
- wolontariat w godzinach pracy
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- zapewnieniu profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadaniu na ich potrzeby
- dbaniu o sprawne funkcjonowanie działu
- wspieraniu Managera Sklepu w zarządzaniu sklepem
- rozliczaniu kas i zarządzaniu kasą główną sklepu
- administrowaniu dokumentacją sklepu i dokumentacją personalną
- zarządzaniu zespołem i organizacją jego pracy
- motywowaniu, szkoleniu i dbaniu o ich rozwój
CZEGO POTRZEBUJESZ ABY TO REALIZOWAĆ:
- doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych
- ukierunkowania na potrzeby klientów
- umiejętności zarządzania zespołem i motywowaniu pracowników
- bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności
- zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel
- energii i pozytywnego nastawienia
Manager Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grójec, Aleja Niepodległości 22
BENEFITY
Zobacz podobne oferty
Wynagrodzenie przy umowie o pracę: bez prowizji: 9000 - 12.500 z prowizją: 15000 - 18500 Wynagrodzenie na umowie B2B: bez prowizji: 10000 - 14500 z prowizją: 16000 - 20500 Zakres obowiązków: Identyfikowanie potrzeb klientów oraz proponowanie...
Dodano: dzisiaj
Twoje główne zadania: Dopasowanie rozwiązań do potrzeb klientów. Utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Zarządzanie pracą 2-osobowego zespołu. Zarządzanie projektami rekrutacyjnymi. Przygotowywanie raportów. Analiza wyników....
Dodano: dzisiaj
An appetizer – is this for you? Working in our After Sales team, you will be engaged in a wide variety of tasks when it comes to keeping our relations with our existing customers, following up on their pipelines and forecasts so we can ensure we...
Dodano: 2024-10-04