Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 02/08/2024
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści)
- Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta
- Bieżące udzielanie coachingu i pomocy członkom zespołu wsparcia sprzedaży
- Realizacja powierzonych celów oraz KPI
- Monitorowanie kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji
- Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych , efektywnościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
- Współpraca z działem marketingu celem podnoszenia jakości otrzymywanych leadów
- Tworzenie, wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
Nasze wymagania
- Jesteś doświadczonym menedżerem a zarządzenie zespołem to Twoja Pasja
- Masz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem w CC (Najlepiej w infolinii sprzedażowej)
- Analityczne myślenie to Twoje drugie imię
- MS Office nie ma przed Tobą tajemnic
- Wychodzisz z założenia, że targety są po to aby je realizować
- Nie boisz się nowych wyzwań
- Lubisz zmiany i sam/a je inicjujesz
- Potrafisz się doskonale komunikować
Mile widziane
- Doświadczenie w branży OZE
- Znajomość takich systemów jak Focus Contact Center
To oferujemy
- Stałą podstawę i wysokie premie uzależnione od osiąganych wyników
- Narzędzia do pracy od pierwszego dnia: laptop, telefon
- Szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu poznasz naszą firmę i nasze cele
- Multisport, opieka medyczna, owocowe środy, dofinansowanie do nauki języków
- Wspólne świętowanie urodzin
- Imprezy firmowe
- Wyjazdy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06