Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Manager Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 02/08/2024
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści)
- Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta
- Bieżące udzielanie coachingu i pomocy członkom zespołu wsparcia sprzedaży
- Realizacja powierzonych celów oraz KPI
- Monitorowanie kluczowych wskaźników oraz przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji
- Bieżąca kontrola osiąganych wyników ilościowych, jakościowych , efektywnościowych i inicjowanie działań mających na celu przekraczanie wyznaczanych celów
- Współpraca z działem marketingu celem podnoszenia jakości otrzymywanych leadów
- Tworzenie, wdrażanie systemów i narzędzi motywacyjnych dla podległego zespołu
Nasze wymagania
- Jesteś doświadczonym menedżerem a zarządzenie zespołem to Twoja Pasja
- Masz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem w CC (Najlepiej w infolinii sprzedażowej)
- Analityczne myślenie to Twoje drugie imię
- MS Office nie ma przed Tobą tajemnic
- Wychodzisz z założenia, że targety są po to aby je realizować
- Nie boisz się nowych wyzwań
- Lubisz zmiany i sam/a je inicjujesz
- Potrafisz się doskonale komunikować
Mile widziane
- Doświadczenie w branży OZE
- Znajomość takich systemów jak Focus Contact Center
To oferujemy
- Stałą podstawę i wysokie premie uzależnione od osiąganych wyników
- Narzędzia do pracy od pierwszego dnia: laptop, telefon
- Szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu poznasz naszą firmę i nasze cele
- Multisport, opieka medyczna, owocowe środy, dofinansowanie do nauki języków
- Wspólne świętowanie urodzin
- Imprezy firmowe
- Wyjazdy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z...
Dodano: dzisiaj
Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym Zarządzanie pracą salowych oddziału Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem Dokumentowanie podejmowanych...
Dodano: wczoraj
Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu...
Dodano: 2025-04-16