Manager sprzedaży ds. obsługi klienta
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Manager sprzedaży ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Skarbimierz
Nr Ref.: 7491
Zadania:
- Zarządzanie relacjami z klientami; zapewnianie wysokiej jakości usług naszym klientom
- Śledzenie celów sprzedażowych i raportowanie wyników
- Planowanie działań marketingowych i promocyjnych
- Rozwijanie sprzedaży poprzez motywację, doradztwo i edukację w zakresie wiedzy o produktach
- Promowanie organizacji i produktów
- Przeprowadzanie analizy wskaźników i raportowanie
- Regularne raportowanie dzienne, tygodniowe, miesięczne i roczne dotyczące różnych wskaźników i/lub projektów. Obszary obejmują: sprzedaż i marżę, pipeline zamówień
- Umowy z klientami i plany biznesowe
- Współpraca z innymi działami w firmie (kontrola produkcji, produkcja, księgowość, jakość, inżynieria, zakupy itp.)
- Badanie, monitorowanie i zgłaszanie problemów w różnych działach w celu ustalenia przyczyn źródłowych problemów i zapewnienia, tworzenia analiz dla klientów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Zarządzanie zespołem
- Doświadczenie w sprzedaży w branży automotive i obsłudze kluczowego klienta
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Biegła znajomość pakietu MS Office – Excel, Outlook, Word, PowerPoint
- Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej, werbalnej i interpersonalnej
- Umiejętność pracy w szybkim tempie i szybko zmieniającym się środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Innowacyjne myślenie, organizacja, umiejętności analityczne, przywódcze i interpersonalne
Oferta:
- Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
- Umowa o pracę bezpośrednio z Naszym klientem (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony)
- Pakiet benefitów pracowniczych (dofinansowanie posiłków, darmowa, prywatna opieka medyczna oraz współfinansowanie karty Multisport)
- Elastyczne godziny pracy
- Premie roczne
- Praca w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym, który stawia na rozwój
- Duże możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, dzięki wdrażaniu przez pracodawcę nowych projektów
- Spotkania integracyjne, kawa/herbata, strefa relaksu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: poszukiwanie potencjalnych klientów zagranicznych, przyjmowanie zgłoszeń przychodzących, negocjowanie, uczestnictwo w targach branżowych; zawieranie umów, prowadzenie klienta podczas całego transportu; rozwój i utrzymanie...
Dodano: wczoraj
Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy. Oczekiwania wobec kandydata: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży;...
Dodano: wczoraj
Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy. Oczekiwania wobec kandydata: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży;...
Dodano: wczoraj