Manager Zespołu
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Lubisz sport, potrafisz motywować swój zespół, a praca z ludźmi sprawia Ci satysfakcję? Aplikuj do Nas na stanowisko:
Manager Zespołu
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Wartości, które są dla nas ważne:
- odpowiedzialność – bierzemy odpowiedzialność, za to co mówimy i robimy oraz regularnie mierzymy tworzoną przez siebie wartość i upewniamy się, że stale wzrasta
- szczodrość – gramy zespołowo i pomagamy sobie nawzajem oraz dbamy o siebie i innych
- autentyczność – mówimy wprost i działamy w zgodzie ze sobą i innymi
- witalność – podejmujemy inicjatywę oraz zmieniamy swoje działania w razie potrzeby
Zadania:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie
- podejmowanie ewentualnych działań korygujących
- tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura
Zobacz podobne oferty
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz...
Dodano: 2024-11-25
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-11-24
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników...
Dodano: 2024-11-21