Manager zespołu ds. sukcesu klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Manager zespołu ds. sukcesu klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/24/0854
OBOWIĄZKI:
Umiejętności/uprawnienia: miłe widziane biegła znajomość języka angielskiego (pracodawca nie wymaga certyfikatów); wiedza z zakresu ekonomii, handlu międzynarodowego oraz zarządzanie finansowego i biznesowego; Zakres obowiązków: m.in. zarządzanie zespołem w prowadzących nowych klientów w użytkowanie produktów firmy; Definiowanie wyników biznesowych; Planowanie pracy zespołu skoncentrowanej na satysfakcji i celach klienta; Monitorowanie przepływu konkretnych danych, rynku konkurencji w celu stworzenia planu retencji; Współpraca z zespołami ds. Sprzedaży i Obsługi klienta oraz Rozwoju Rynku; Budowanie i podtrzymywanie bliskich relacji biznesowych z interesariuszami; Rekrutacja i zarzadzanie wynikamy zespołu;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
[Inne] : Wykształcenie: wyższe z zakresu handlu, ekonomii i zarządzania biznesem/ lub pokrewne; Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą klienta, sprzedażą oraz zarządzaniem zespołem.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gdynia
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 20 433,33 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Zobacz podobne oferty
Team Leader to osoba pełniąca kluczową rolę w zarządzaniu zespołem, skupiając się na efektywnym nadzorowaniu pracy, osiąganiu celów oraz utrzymaniu wysokiej jakości pracy zespołu. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zmotywowaną, cenisz...
Dodano: wczoraj
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance...
Dodano: 2024-11-24
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników...
Dodano: 2024-11-21